Η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία γνωστή για την πλούσια κληρονομιά της σε όλα τα είδη οχημάτων, αποδεικνύει μέσω πρόσφατων δραστηριοτήτων της, όπως η ηλεκτρική επαναφορά του Renault 5, ότι έχει την ικανότητα να φέρνει στο προσκήνιο εμβληματικά αυτοκίνητα του παρελθόντος. Το νέο Estafette, που παρουσιάστηκε στην έκθεση επαγγελματικών οχημάτων στο Ανόβερο της Γερμανίας, είναι μια πρωτότυπη ηλεκτροκίνητη εκδοχή που στοχεύει στην κατηγορία των οχημάτων “last mile”, δηλαδή των van παραδόσεων σε αστικά περιβάλλοντα.
Το Estafette υπηρέτησε ως πρόγονος του Trafic από το 1959 έως το 1980 και τώρα επιστρέφει με ένα αμιγώς ηλεκτρικό σύνολο, αντικαθιστώντας το βενζινοκίνητο μοντέλο. Στην αισθητική του, διατηρεί τις στρογγυλές γραμμές του πρόσφατου προκατόχου του, με τη Renault να αναφέρει ότι “η σχεδίαση των ψυγείων Smeg συναντά τους τέσσερις τροχούς σε ένα πολυτελές παιχνίδι”.
Όσον αφορά τον αέρα που προσφέρει, το νέο Estafette είναι σχεδόν ίδιο σε μήκος με το Kangoo, αλλά το ύψος του (2,59 μέτρα) δημιουργεί έναν ευρύχωρο εσωτερικό χώρο 7,1 κυβικών μέτρων, παρόμοιο με αυτόν του Trafic. Η φόρτωση διευκολύνεται με μια πλάγια σ sliding πόρτα και μια καινοτόμο πίσω πόρτα τύπου “ρολού”, σχεδιασμένη για να διασφαλίζει την άνετη πρόσβαση κατά την εκφόρτωση και φόρτωση.
Στην εσωτερική διαρρύθμιση, η Renault προσφέρει σύγχρονες λύσεις, όπως ένα περιστρεφόμενο κάθισμα για τον οδηγό, επιτρέποντας εύκολη πρόσβαση, ενώ οι αποθηκευτικοί χώροι είναι εργονομικά σχεδιασμένοι και προσβάσιμοι. Ο οδηγός μπορεί να σταθεί όρθιος στο εσωτερικό, υπό την προϋπόθεση ότι το ύψος του δεν ξεπερνά τα 1,9 μέτρα.
Σχεδιαστικές λεπτομέρειες περιλαμβάνουν το καμπύλο παρμπρίζ που βελτιώνει την ορατότητα, την pop-up γυάλινη οροφή για πρόσβαση στον ήλιο και τη διχρωμία που προσθέτει στη συνολική εικόνα. Το ταμπλό είναι εφοδιασμένο με πολλές οθόνες, περιλαμβάνοντας μια επτά ιντσών για τον ψηφιακό πίνακα και μια κεντρική οθόνη 12 ιντσών, καθώς και δύο οθόνες 10 ιντσών που παρέχουν πανοραμική θέα μέσω των καμερών οπισθοπορείας.
Η Renault έχει επενδύσει σε προηγμένη τεχνολογία, προσφέροντας υπηρεσίες τηλεματικής και σύνδεση με cloud, επιτρέποντας συνεχή αναβάθμιση χαρακτηριστικών μέσω over-the-air updates. Αν και η εταιρεία δεν έχει αποκαλύψει λεπτομέρειες για τα τεχνικά χαρακτηριστικά του μοντέλου, έχει επιβεβαιώσει την πρόθεση να προχωρήσει στην παραγωγή του, διατηρώντας τα χαρακτηριστικά του πρωτότυπου.
Η αναβίωση του Estafette εντάσσεται σε μια ευρύτερη συνεργασία με τη Volvo και την CMA για την κατασκευή ηλεκτρικών επαγγελματικών οχημάτων.
Πηγή: tovima.gr