Η εφαρμογή της μείωσης τιμών σε βασικά καταναλωτικά προϊόντα στα σούπερ μάρκετ έχει αρχίσει, σύμφωνα με ανακοίνωσή της Ένωσης Σούπερ-Μάρκετ Ελλάδας. Η πρωτοβουλία προέρχεται από πρόσκληση του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων, υπό τον Υπουργό Τάκη Θεοδωρικάκο, προς τους προμηθευτές τροφίμων και προϊόντων λιανικής.
Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, αρχικά θα υπάρχουν έως 120 κωδικοί προϊόντων με μειώσεις τιμών που θα κυμαίνονται από 6% έως 15%. Οι αλυσίδες σούπερ μάρκετ έχουν ήδη ενημερώσει τη Γενική Γραμματεία Εμπορίου σχετικά με τους κωδικούς που συμμετέχουν στην πρωτοβουλία.
Προβλέπεται ότι σταδιακά θα προστεθούν περισσότεροι από 600 κωδικοί προϊόντων από διάφορους προμηθευτές, και η πρωτοβουλία αναμένεται να ενταθεί το επόμενο διάστημα. Η νέα πολιτική στοχεύει στην περαιτέρω αποκλιμάκωση του πληθωρισμού στα καταναλωτικά προϊόντα, καθώς οι τιμές στα σούπερ μάρκετ έχουν δείξει σημάδια σταθεροποίησης τους τελευταίους μήνες.
Για να επιτευχθεί η πρωτοβουλία, έχουν προηγηθεί διαβουλεύσεις μεταξύ των αλυσίδων λιανεμπορίου, των προμηθευτών και της βιομηχανίας, προκειμένου να εξεταστούν οι δυνατότητες μόνιμων μειώσεων στους ταχυκίνητους κωδικούς προϊόντων. Οι μειώσεις τιμών θα αρχίσουν να εμφανίζονται στα ράφια των καταστημάτων και θα βασίζονται στις τιμές που είχαν διαμορφωθεί μέχρι πρόσφατα.
Το σχέδιο περιλαμβάνει την ανανέωση της λίστας με τις μειώσεις τιμών στα επόμενα δίμηνα, με στόχο την κάλυψη 600 κωδικών βασικών καταναλωτικών προϊόντων έως το τέλος του 2024.
Πηγή: tovima.gr